Novi Mjesni Odbor

Zoran Barešić

Zoran Barešić

Jednoglasnom odlukom svih članova MO Drage za novoga predsjednika Mjesnog Odbora izabran je Zoran Barešić. Zoran je na konstituirajućoj sjednici jedini predložen kao kandidat, te je podržan od strane svih sedam vijećnika. Gledajući sadašnji saziv MO (kojega bi mogli nazvati i Božićni Mjesni Odbor), nadamo se da su napokon na to mjesto došli ljudi koji će se istinski izboriti za Drage i žitelje Draga. Vjerujemo da će se napokon preći preko obiteljskih, stranačkih ili bilo kakvih podjela te da će se raditi zajednički u interesu Draga i Dragara/ki.
Zoranu Barešiću iskrene čestitke od strane uredništva Drageneta, uz poruku da Dragari očekuju puno  te da je veliki posao pred njim i Mjesnim Odborom.
Novi saziv Mjesnog Odbora Drage glasi:
Zoran Barešić – predsjednik
Perica Kazija
Joško Stojanov
Željko Barešić
Zoran Rašin
Jakov Vulin
Zvonimir Stojanov

109 comments to Novi Mjesni Odbor

  • Čićo

    Dobra večer svima
    situacija u Dragama nije bajna iz više razloga već dobro poznatim svima: kriza u zemlji, nesloga u selu itd… to več i vrapci na grani znaju zato neću puno o tome. Osvrnio bi se na dolje raspravu oko naše kompetentnosti u poslu. mislim da je da većina ljudi mlađih od 40 godina zna bar 1 jezik i tu nema problema. siguran sam da ima i dobrih i srednje dobrih i loših radnika u ugostiteljstvu. najveći je problem što nismo dovoljno svjesni koliko znamo i što bi zaista tribali popraviti da budemo bolji konobari zidari itd….mislim da je dobar radnik dobrodoša svima i zato svako triba poraditi na sebi. Nemogu svi biti šefovi.

    -klasa optimist-
    Svestan sam da se nemože popraviti situacija za 1 god.
    Je, stvarno je teško danas, pogotovo naći stalni posa ali imamo sriću što živimo na moru i uvik možemo nešto prišparati za zimu- do daljnjega.

    Stalno prićamo o tim marinama i razvoju. Ja sam već u nautici punih 7 godina i mogu dati savjet mlađima od sebe da se educiraju u poslovima koji se tiću brodova i održavanja. Triba naućiti sve o tome, brodski motori, elektrika, elektronika, održavanje plovila, farbanje, jedra… ima toga i bit će toga. Može se otvoriti obrt i legalno raditi. obrt zaista nije problem otvoriti.
    ima jedna dobra stranica di je objašnjeno sve o obrtu i firmi pa ako nekoga zanima neka pogleda na:
    http://www.tvrtka.biz/tvrtka

    Koliko znam u Biogradu marini, većina radne snage dolazi iz Filipjakova. kad, a nadam se da oće, se napravi marina u Dragama, Pakoštanima,tribat će kvalificirane radne snage.

    Volija bi da se o ovome više piše. to je realna budućnost “malog” čovika a ne ulaganja od 3 milijarde eura.

  • AG

    Dobra večer!

    Vidim da se rasprava drži pod kontrolom i s malo tenzija koje netriba.Nevidim razloga za prepucavanje več iznositi ideje i možda se nešto pametnoga i dogodi.Neznam zašto triba spominjat strance i prodaju terena.Zar vi mislite da mi sami nemožemo napraviti nešto dobro i pametno.Pa dokaz je oaza mira a ima vjerojatno i drugih primjera u našoj okolici.Samo da vam kažem da sad neče nitko graditi velike hotele ili neznam što,več se to radi u manjem obimu da se može kontrolirati.Veliki hoteli su prošlost a pogotovu u malim mistima kao što su drage.Ja bi sugerira da se prodaja terena izbaci iz uporabe jer postoje drugi načini kako se to može koristiti kako u poslovne tako i za stambene svrhe,čemu razmišljati o opterečenju u samom početku.Isto tako moramo biti svjesni da neče svi u biznis jer na žalost samo 3%je biznismena u svitu.Ima radnika kvalificirani i u dragama samo je pitanje hoče li raditi i što želi.Ja sam jednom nudio plaču neto 7000,00kn i stalni odnos i nije htio,možda čovik ima negdi bolje s tim se ne triba opterečivat.Hotel s 50-setak soba ima potrebu za 15-stak stalno zaposlenih pa takova 2-3 izmjenilo bi ugođaj u dragama,pa privezište gdje sam ja stava da to triba izgradit domači čovik a pod tim mislim HRVAT po mogučnosti DRAGAR.Moram kazati ako ljudi neznaju da ima povoljnih kredita trenutno u Hrvatskojza izgradnju baš obiteljskih hotela ako nekog interesira može mi se obratiti da mu oko toga pomognem bez ustručavanja jer je to meni čast kad nekom pomognem a dosad sam pomogao nekolicini s ponosom to kažem.Zato gledajte da čete možda vi to napraviti ili možda vama neko drag u tom pravcu triba gledat a ne sve crno.Malo zdravog optimističkog gledanja na događanja i na stvari pa če sve biti puno bolje.Triba optimistički gledati na budučnos to je več veliki korak do boljitka,pokušajte tako gledati osjetit čete promjene na bolje.Netko če reči vidi ovog pametnjakoviča ali kad vam kažem da nije lako biti biznismen jer svatko kaže za drugog da lako njemu iako nezna njegovu situaciu.Htio bi još na kratko napomenuti da i ovaj MO je stavio u svoj program poticanje malih obiteljskih hotela i privezišta bolje rečeno ulaganje u turizam što je pohvalno.Razmislite o dioničarstvu za izgradnju ovog svega što sam ovdje naveo i o toj temi malo prozborimo ali sa zdravim komentarima BOG

  • strina

    Jesi li i ti Dalaj Lama,pozitivna-nedativna energija,zanimljiv si!

  • strina

    Glupo mi je raspravljati sa tobom,pripametan si,želis rasprodavati i diliti
    ono što nije tvoje a i dovodio bi strane investitore ! Di su oni dobro napravili!
    Spomenio si Crvenu Luku,tamo su super napravili,koliko sada radi Dragara u Crvenoj Luki! Dovedi ih u Drage da naprave naselje,ma Super si,nema te zemlja kad si u avionu!
    Kasno je , ajde lipo spavati pa sanjaj lipe snove!
    Da li sam pametniji od tebe neznam ali sam dragarskiji od tebe,sigurno!
    I još nešto,stojim čvrsto na majci zemlji i ne lebdim kao ti u snovima!
    Ja sanjam ponekad samo kad spavam!
    Da li ja baljezgam to je tvoj problem ali ako ne govorim istinu onda reci imače ti baljezgaš !
    PS. …moramo li ti pljeskati,reci!

    • Jedan glas

      Mislin da su svi koji su pročitali moj komentar svatili da san ja, upravo protiv velikih stranih investitora u korist naših domaćih, osobito naših sumještana.
      Mislim da se ne triban dodatno pojašnjavati, moj stav je savršeno jasan.
      zašto to tebi prijatelju nije jasno? Zar je opet tvoja negativna energija nadvladala tvoju pamet?

  • strina

    Dobro,izvinjavam se na “vriđanju” ali i ja sam pasa ovce,pa mislim da to i nije uvridljivo!
    Kazeš ti”jedan glas”::”Ne možemo svi biti jednako sposobni, uspješni ili bogati ali moramo imati na pameti da uspjeh domaćeg čovika znaći uspjeh za cilo selo i za sve nas!”
    I meni je drago kad vidim da je neki dragar uspio ali sa svojim radom i sposobnošću a ne lopovlukom,ali to je duga i druga tema!
    Npr. Dodu strani ulagaći i izgrade jedan turistički kompleks ili Marinu sa hotelom od 50 soba! Drage bi se preporodile. AAAUUUU! što bi se dragari popravili financijski sa prodajom smokava , maslinovog ulja i rakije i pamidora, sa suvenirima i razglednicama samih Draga! AALLOO ,ljudi ovo nije 1947 godina nego 2011!
    I koja poljoprivreda,ko se sa time bavi više,samo švercaju. Više je pokojni Pane Vulinov proizveo za Murter kad je ima 70 starosti godina nego sada cile Drage zajedno!

    Kažes:”Od kada je kampa Dugovača je puna gostiju”.
    Ama kome ti prodaješ maglu,Dugovača je i prije rata bila puna turista ali sa puno manje prašine i divlje jurnjave i manje “cigana” nego sada.
    Da tebe ili vas odmah preduhitrim,ima mista i za jedne i druge , di ćeljad nije bisna ni kuća nije tisna, ali molim da se govori ISTINA!

    Smokve više niko i ne sadi ni bere osim starijih ljudi a razglednice su one još iz vrimena Juge! Sanjariti je lipo ali od ovakvih sanjarena se čovik financijski ne oporavlja!

    Da nastavimo dalje sa Marinom i 50 soba! Za to triba sigurno 40 – 60 radnika ali ne tipa alamake,lakoćemo i znam sve jezike osim srpskoga a svoj malo natucam!
    Tim investitorima tribaju školovani konobari,kuvari,sobari i ostalo osoblje a uslov bi sigurno bio i da znaju najmanje jedan strani jezik dobro a da još jedan ili dva ponešto razumiju! Ovo je 21 stoljeće! EEEEEEEEEEEjjjjjj, probudite se!
    Bez stranih jezika nema stranih turista!
    Koliko takve slobodne radne snage može takav jedan investitor naći u Dragama. Koliko,nabrojiti ćes ih sigurno na prste jedne ruke! Jer oni koji su sposobni za takvo nešto već rade privatno!
    I onda ćemo reči,zaposliti če oni jeftinu radnu snagu. Ne radi se o jeftinoj radnoj snagi več če morati tražiti u drugome mistu ili drugoj državi jer u Dragama takve radne snage nema iako smo mi turističko misto! Nažalost ali je istina,mislim na manjak radne snage,specijalizirane za turizam!

    Drage se moraju osloniti sami na sebe jer ako dovedemo nekoga sa strane najebali smo!Stvarajmo radna mista prema sposobnosti dragara,polako ali sigurno i ostanimo gazde u svoga sela! Još nije kasno!

    • Jedan glas

      Ti čoviće stvarno imaš problem sam sa sebon i svojin egom.
      Što se izvinjavaš kad i dalje vriđaš, vriđaš svojim nastupom i svojim agresivnim načinom pisanja.
      Ne, tebi ne može biti drago da Dragar uspije, jer ti želiš biti pametniji od svih.
      Tvoj cilj nije razviti jednu zdravu raspravu nego ti je cilj dokazati da si ti pametniji od nas ostalih ,jadnih neškolovanih seljaka, koji ne znamo ni jedan strani jezik.
      Ponižavaš nas prijatelju a nemaš poima s kim razgovaraš.
      Reci mi molim te koliko ljudi u dragama ispod 40 godina ne zna engleski? Koliko je ljudi sezonski radilo u Crvenoj luci, KLubu,različitim restoranima i kafićima kad tvrdiš da mi nismo sposobni i da ne znamo raditi u turizmu.
      I zar ćeš reći da ovakve tvoje tvrdnje nisu uvrida?

      Najžalosnije je što se iz kraja tvog komentarat zapravo vidi da se ti slažeš sa mojim stavom, ali ego ti ne dopušta da nam priznaš da i ja znan nešto pametno.
      Ne ti napadaš, citiraš, ponižavaš… ne možeš istrpiti da ti nisi najpametniji.
      Baš me zanima sa koliko ljudi u Dragama si ti prijatelj.
      Siguran san da ih je jako malo, ako ih uopće ima,jer ti čoviće nikoga ne voliš i ne cijeniš.
      Pametan jesi ali ne svačaš da si toliko prepun negativne energije da ni tvoja pamet uz to ne vridi puno.

      Ispričavam se svim drugim ćitateljima Dragenet-a što san se da navući na ovako besmislenu raspravu sa Strinom ali jednostavno mi je više puna kapa njegovog baljezganja.

  • Jedan glas

    daj strina prestani nas maltretirati svojon agresivnošću.
    Što uvik napadaš i vriđaš? Čovik je iznija jednu zanimljivu temu za raspravu zato molin te ohladi malo, prestani vriđati i pusti nas da iznesemo svoja razmišljanja.

    Ja osobno nisam pobornik ovakvih stranih mega-projekata u malim sredinama kao što je Drage.
    Da istina je da takvi projekti mogu doniti veliku korist domicilnom stanovništu kroz zapošljavanje, stvaranje prepoznatljivog imena sela, kroz pružanje mogučnosti da i mi nekim sitnim biznisom okrenemu neku paru, da iznajmimo svoje apartmane, prodamo ulje, rakiju i sl.
    Međutim ovakvi veliki projekti iza kojih stoje strane investicije jako su opasni jer domaći ljudi lako izgube kontrolu nad upravljanjem sela. Kad stranac uloži ovako veliki novac u nešto, briga njega za selo i domaće ljude. Zapošljavat će on, ali neće prednost davati domaćem čoviku već jeftinoj radnoj snazi iz susjednih zemalja.
    Neće on dopustiti domaćim ljudima da vode politiku koja odgovara selu, već će svojim novcem vrlo lako usmjeravati stvari u pravcu koji njemu odgovara.

    Ono što nama triba je da se pokrenu domaći ljudi. Mi moramo stvoriti svoje izvore prihode i zaposliti one koji imaju manje mogućnosti.
    Zašto mislimo da bi za nas bilo dobro stranim investicijama izgraditi jedno ovakvo naselje, a AG-ov kamp nam nije dobar.Koliko je AG u svom kampu zaposlija Dragara ?
    Koliko je gostiju donije u Drage? Od kada je kampa Dugovača je puna gostiju, ima se kome prodati one suvenirčiće što pravu dica, ima se kome prodati sladoled, piće, večera…I baš ti koji zarađuju ne njegovim gostima najžeče ga napadaju.
    Zašto ??? To je ljubomora ljudi moji, čista ljubomora, i zbog te ljubomore stagnira cilo selo ! Ništa domaći čovik ne može napraviti jer će svi dati sve od sebe da ga unište.

    Eto tu ja vidim glavni problem problem našeg sela. Nije važno da li je rič o AG-om kampu, kafićima, bagerima, političkoj poziciji ili nećemu drugom. Svi se trudu uništiti svog čovika i zamišljaju da spas triba tražiti u strancu.
    Zato ljudi moji podržimo svoje mještane. Ne možemo svi biti jednako sposobni, uspješni ili bogati ali moramo imati na pameti da uspjeh domaćeg čovika znaći uspjeh za cilo selo i za sve nas!

  • AG

    Pozdrav svima!

    Evo napokon prave rasprave o našoj perspektivi i budučnosti.Svi smo napokon svjesni da nema života iperspektive bez RADA,to je več veliki pomak.Idemo dalje,ZAŠTO,jer se samo tako može naprid.U svitu pa tako i kod nas postoje već uhodani principi za osigurati smještaj ili po našu “skučiti se”,i to uhodani principi.Evo dragi moji sumještani i da ne kažem rođaci kako;kad rade muž i žena ima se dvije plače ma kolike bile može se s njima bolje živiti nego bez ijedne,mislim da se s tim slažemo svi.Imam ja primjera ne lupetam bez veze u svojoj tvrtki a znam i tvrdim da bi mogli i bolje nego jednostavno neće.U svitu je sve izmišljeno mi imamo sriču da samo prilogađamo sebi.Nemoj mo puno energije trošiti na primjeru klinča sela,nije više važno more,jezero itd več di je što interesantno,to ti je isto vrijednos nečega nije koliko ti kažeš več koliko dobiješ a tako i tereni.Kao prvo o svemu triba razmišljati pozitivno i kad ti je to polazna točka bliži si uspjehu i realizacija ide puno lakše.Mi u ovom trenutku trebamo razmišljati o žiteljima koji trenutno živetu i kako pronači najbezbolnije riješenj da se ljudi zaposle i skuče.Sad se vračamo na ono što sam prije spominjao,muž i žena rade pa su primanja cca pa jednu plaču odvoje za kredit a s drugom se živi pa gledati kako nešto honorarno zaraditi itd.Ovo govorim da znate da ne mislite da je u njemačkoj i drugdje drugačije.Malo bi se vratija na dolašku dragu to je dragulj kojeg mi neznamo i ne želimo kapitalizirat.Evo vam jedna ideja na brzinu,registriraj tvrtku za održavanj,čiščenje i čuvanje pa češ viditi koliko će se DRAGARA zaposlit,za pranje,čiščenj piturivanje itd.NAJLAKŠE JE SPAVATI I MISLITI DA ZNAŠ SVE I DA SU TI SVI DRUGI KRIVI A DA SI TI BOGOM DAN:U Dragama pod hitno triba napraviti nekoliko malih obiteljskih hotela,jedan ili dva ozbiljna kampa nešto uslužnih djelatnosti i privezište postat če Drage prepoznatljive na daleko i šroko,tomu je prvi uvjet prominiti razmišljanja

  • strina

    Prava realnost ,nema što!

    >>>drugo-pokreniti taaj projekt o kojem se več dugooooooooo priča,samo priča,da terene prema žaknju po pristupačnim cjenama ponudi dragarima.da se od tih novaca napravi infrastruktura do tih terena,a ne da odu ko zna di.<<<<

    Prodati po pristupačnim cijenama? Pa svi kažu da dragari nemaju novaca i da ne radu!
    Po kojoj cijeni 2 eura po metru kvadratnom i onda za tu cijenu izgraditi i infrastrukturu za te poklonjene terene!
    Kadkod se pridavala matematika ti se bio iza škole ili si mora čuvati ovce!
    Pa ,realnost, zar nije bolje za Dragarsku kasu a bogami i za Opčinsku pokloniti to jednostavno dragarima pa neka sami izgrade infrastrukturu. Znaš li ti realnosti da samo Opčini za 100 metara kvadratnih kuče triba platiti raznih doprinosa od 10.000 do 15.000 eura ako nemaš nekoliko dice ili ako nisi iz Vrane!
    Ali zašto mi pričamo stalno o tome ,triba podiliti,triba dati , ne daju nam,ne pomažu nam,Opčina nam ne daje,ovi nas zakidaju , oni nas zakidaju!
    Koda smo postali prosjaci!
    Kad čemo početi pričati o tome ,što smo mi sami stvorili u Dragama (znam ,jako puno problema), nisu Ljudi u Dolaškoj dragi nama terene ukrali,hajde da razgovaramo sa njima pa da zajedno nešto napravimo. Sa pet kamiona piska možemo popraviti plaže(koliko to košta 5 kamiona). Da svaka kuča kupi 30 kg jupola i 3 vriče cimenta i da sredi malo i ofarba isprid kuče,Drage bi bile 50% lipse!

    Istina je da če one kuče če kupiti ljudi kojima je dosta Zagreba,raditi če u Zagrebu a ziviti u Klinča selu! Prodavati če se po normalnoj cijeni za one ljude kojima je dosta zagušljivosti Zagreba,kriminala,droge,problema sa parkiranjem a i u tom selu če biti jeftinije ,zdravije,mirnije i bolje stanovati nego u Zagrebu!
    U Dragama se tako nešto ne može i ne smije graditi . Da se izgradi apartmansko naselje sa 100-tinjak apartmana sa popratnim sadržajima pa makar i na počivalima bilo bi super za Drage. Bilo bi i radnih mista i prihoda i za Drage i za Opčinu!
    Prekinite razmišljati SAMO O PRODAJI!

    • realnost

      sad bi ja triba s tebon ulaziti u rasprave,ko bolje zna matematiku i ko je čuva ovce?ali neču raspravljati na taj način da se medjusobno vridjamo.
      ti sa tim jupolima i vričama cimenta potvrdjuješ ono što ja govorin.
      isto to san ja moga reči na taj način,a pisalo bi:nek nam opčina da terene(naše dragarske,to nije prosidba nego uzimanje na legalan način nečeg što bi tribalo biti naše,i je naše)i onda da svi skupimo novce i izgradimo infrastrukturu.

      to i ja kazen “manje kakati više raditi.”

  • još jedna

    manje kakati više raditi

  • realnost

    slažen se s tebon stvarnosti oko jedne stvari(Mlađim Hrvatima sigurno ne, jer danas malo ko od njih radi, a kamo li da ima za kuću ili stan),i mislin da po ton pitanju može opčina i mi ko zajednica napraviti.
    prvo-industriska zona.nemora u njoj biti teška industrija,i nesmi biti,da me neki nebi krivo svatili,ali mora se pokreniti primarna grana gospodarstva(proizvodnja) kako u ciloj hrvatskoj,tako i u našoj opčini,lip primjer imamo u stankovcima.s time bi riješili dobar dio nezaposlenosti.
    drugo-pokreniti taaj projekt o kojem se več dugooooooooo priča,samo priča,da terene prema žaknju po pristupačnim cjenama ponudi dragarima.da se od tih novaca napravi infrastruktura do tih terena,a ne da odu ko zna di.
    ja virujen da to ništa nije problem,samo triba raditi.
    što če nam škole i vrtiči ako neče imati ko iči u njih,a vrlo lako bi nam se to moglo dogoditi,pogledajte malo koliko je u zadnjih godinu-dvi mladi dragara pošlo raditi i živiti negdi drugdi.sigurno 5-6,a to nije malo za jedne drage.

  • stvarnost

    Ja bih rekao ovako na ovaj tip naselja:
    Recimo da investitor uspije izgraditi ovakvo naselje u Dragama, prvo pitanje je kome bi se prodale kuće i stanovi. Mlađim Hrvatima sigurno ne, jer danas malo ko od njih radi, a kamo li da ima za kuću ili stan (osim ako ne rasproda didovinu). Znači imali bi naselje puno luksuznih stanova, koji bi bili u vlasništvu zagrebčana i stranaca, služili bi za iznajmljivanje gostima, a ostatk godine bi bili prazni. Tu dolazimo do problema sadržaja i infrastrukture unutar naselja. Dakle da se svi navedeni sadržaji naprave, postavlja se pitanje ko bi to održavao. Općina nam baca mrvice sa stola i za ovo malo što imamo, teško je asvaltirati i 50m puta, rupa na Mišini već dvije godine stoji onako. Da li bi mogli ishodovati sredstva od Općine za održavanje takvog sadržaja. Imali bi još jednu Dolašku, koja puno zuji, a malo meda daje.
    Gledajući iz drugog kuta, možda je ovo jedini način da Drage uspiju nagovoriti nekoga da investira u misto. Jedini način da dobijemo školu, vrtić, sportsku dvoranu…
    Ovo selo je Hrvatska u malome, di se interesi zajednice lome pod osobnim interesima, korupcijom i kriminalom, te nam je jedini način da financiramo nešto onaj da dođe neko sa strane (pa makar bio to i srbin, što AG kaže). Ovaj tip naselja bi se slobodno mogao napraviti i na terenima prema jezeru (Počivalo ili sl.) di su tereni svakako jeftiniji, a kontinentalcima i strancima virujen jednako atraktivni.
    Debatiram sam sa sobom, jer ovo bi stvarno bio veliki projekt za Drage, samo je pitanje da li bi se utopio u sitnim osobnim interesima, kao i dolaška Draga.
    Kad pogledamo koje potrebe u Dragama imamo, i s druge strane pogledamo na Općinu i vjećnike koji sjede u Vijeću, možemo zaboraviti da ćemo nešto dobiti. Vladajući ispune vijećnicima njihove sitne interese, dižu ruke za sebe, a ne za misto. Ja se vatan za glavu kad vidim npr. Vranu, oni su Amerika za Drage. Sredili su Sv.Nediljicu, svake nedilje imaju društvena okupljanja, koja su daleko iznad nivoa ispijanja pive isprid dućana. A di su Drage, turističko misto na moru i jezeru (recite mi koliko sa takvim položajem ima u Hrvatskoj)?
    Mislim da je prvi korak napretka informiranje ljudi, i nagovoriti ih da izlaze na izbore i biraju kvalitetne ljude. To je jedini način da se nešto promijeni. A sa kvalitetnijim ljudima, puno će se više postići.
    Zorane ndam se da ćeš barem malo uspiti mrdnuti selo iz ove učmalosti, da su ti namjere iskrene (iako kažu da je put do pakla popločan dobrim namjerama). Ne moraš nas ubaciti u “petu”, ali barem pribaci u drugu.

  • strina

    http://danas.net.hr/novac/page/2011/01/07/0476006.html?pos=n0
    volija bi da čitatelji drageneta pročitaju ovaj članak sa net.hr i da prokomentiraju,
    kakvo bi imali mišljenje od tome da se tako nešto radi u dragama?

    Draga realnosti triba bi biti realan,u tom selu je metar kvadratni max 10 eura a u Dragama na moru i do 350 eura. Drage imaju more i jezero,što ima Klinča sela.
    Di bi se to moglo napraviti u Dragama,ono malo slobodnoga prostora što još imamo se sade masline i prave suhozidi a onda se tuži Opčinu i pripiše na sebe jer se Opčina ne žali,naravno po dogovoru!
    Naravno da nam triba razvoj sela , investitori i pošteni ljudi kiji če to pokušati ostvariti ali uspoređujući investiciju u Klinča selu i mogučnosti ulaganja u Drage je kao da pokušavaš usporediti biciklu i mlazni avion a i usput se moraš sititi afeara koja se događaju i momentalno sa takozvanim stranim ulagačima u Hvaru!
    AG je u pravu kad kaže da smo sami za sve krivi i niko drugi!
    Birajmo bolje,pametnije i poštenije,jedini izlaz za dragare!

  • AG

    bog!
    Ja ču drage volje odgovoriti na pitanje od realnosti,iz prostog razloga što je ovakvih pametni komentara malo na dragenetu,a vjerujem da malo tko i prati takva događanja u hrvatskoj a i šire.Ja osobno nebi ni trenutka razmišljao o tome več molio boga da se netko pojavi za takvo nešto.Ali sam uvjeren da takvo što ne prolazi u Dragama osim možda ako bi to netko sa strane a po mogučnosti iz srbije došao.Komentari bi bili a što našu djedovinu davati drugima,evo jedan primjer oko igrališta je građevinska zona kolika tolika ali je.Molim Vas zašto tamo nema objekata nit u primisli,a napravljena je za DRAGARE.Neznam ali je bilo nedavno na taj predio komentara prodat če se ovo ono sve da naši mještani ne rade.Imam ja jedan bolji primjer u Dragama:Ja sam htio izgraditi dvoranu 50×30 ,školu,vrtič,i još neke prostore a za protu uslugu tražio 3000m2 uz igralište terena i staru školu kad se stvore uvjeti da se preseli u novu i MO ispred ovog je odbio uz tezu da je to privatni interes.Moram napomenuti da sam to što sam naveo za izgradit u rox bau sistemu.Taj dopis stoji u opčini a opčina je spustils na MO,o tome sam već pisao pa su komentari bili negativni da bog sačuva.Ovakve ideje prolaze u normalnim sredinama bez problema,zato smo mi tu di jesmo.Ovo me razmišljanje REALNOSTI ponukalo da ovo ponovo iznesem.Svaki čovjek a tako i mjesto i društvo kroji svoju sudbinu 80% a osralih 20%prilike,okolina,društvo itd.Neznam koliko pratite da moji komentari idu u tom smjeru i da se što prije okrenemo sebi to bolje za nadolazeče generacije

  • zoran barešić

    U Dragama je u planu izgradnja marine za koju su se na prezentaciji u Općini svi iz Draga jednoglasno odredili da nam je potrebna i da nam donosi razvoj.
    U toj marini postoji luka za posebne namijene tj. jedan dok za prijevoz putnika npr. Vrgadinka i za manje turističke brodove što je ok.
    Ali još jednom ponavljam u županijskom prostornom planu je ucrtana između Draga i Pakoštana luka za posebne namijene tako da ne treba brkati te dvije luke jer protiv ove u sklopu marine nije nitko ali protiv ove druge jest .
    Pošto se plan nižeg reda tj, Općinski potčinjava planu višeg reda županijskom onda će biti potrebno i ucrtati tu luku za posebne namijene u općinski plan iako su je željeli ucrtati i prije al pošto su vidjeli da je velik otpor onda su je u općinskom planu skinuli pa kad prođe vrijeme uvest će je na mala vrata na lagano bez buke također će se u općinski plan ucrtati razmještaj magistralnog koridora iza čelinke jer je tako ucrtano u županijskom a nije u općinskom planu.
    Napominjem da je tu luku za posebne namijene koja je ucrtana između Draga i Pakoštana odbilo puno Općina jer ako želimo biti pravo turističko misto onda između Draga i Pakoštana možemo samo zamišljati nedirnutu prirodu sa šetnicom ponekim sadržajima koji se uklapaju u prirodu a ne dizalice ,kamione kranove buku ,i ostalo.

  • realnost

    http://danas.net.hr/novac/page/2011/01/07/0476006.html?pos=n0
    volija bi da čitatelji drageneta pročitaju ovaj članak sa net.hr i da prokomentiraju,
    kakvo bi imali mišljenje od tome da se tako nešto radi u dragama?
    moje je mišljenje da je to dobro,možda se varan,možda me razuvjerite.

  • AG

    Poštovani čitatelji Drageneta!

    Svi Dragarkama i Dragarima sritni blagdani ma gdje bili.Na samom početku da zaželim veliko hvala DUŠEBRIŽNICIMA MOJE malenkosti.Napominjem da će svatko dobro a i zlo isplivat na površinu.Molim onog kojem sam
    ja lamnija-ukrao nek u svako doba noči i dana dođe po svoje.Što se tiče onog pametnjakoviča da mu nit ne spominjem ime da če dolijati kad tad ai upamtit lipotu samog sebe,da ne trošim riči na gluposti.Obračam se onima koji spominju LUKU ZA POSEBNE NAMJENE mislim da ima pravo ime pa se nekolicina s time koriste.Koliko moja malenkost zna da se Opčinski plan donosio kad sam ja bio na čelu Mjesnog Odbora,i da takvo što nije u planu.Međutim po staru Dragarsku vrti svašta da se ništa ne događa i tako godinama a očito da tako mi DRAGARI to želimo.Kad mi svatimo da smo uvjek sami krivi onda će sa stvari okreniti na bolje,i kad se budemo zabavljali sami sa sobom a ne s drugima kao što to rade pojedinci pa im je AG i Oaza Mira stalno na pameti jer da je došao crni ciganin nebi bilo problema e pošto je dragar to je veliki problem.Samo da se osvrnem na dobivanje oaze mira kad bi tako sve bilo trasparentno nebi bilo dosta toga lošeg,a taj što to stalno potencira zna samo vrti pošten narod.Nek neko dođe i vidi možda misli da je oaza njegov teren pa ga to muči ako to dokaže papirom može doči preuzesti bez ikakvog problema jer je sad puno vridnije neg je bilo.Molim vas pogledaj te ove komentare oko prodaje to se vrti namjerno samo da svađa mještane,i to vam se radi planski več 30-esetak godina.Bit je svega da se je mjesni odbor prijašnji i vječnici složili JEDNOGLASNO oko izgradnje marine e sad triba vrtiti cilo misto to su i dosad radili a nikad nisu bili na vlasti,(SVEMOČNI).Samo da kažem kako MO sudjeluje u kreiranju opčinskog proračuna,na način da jednu misec dva sugerira načelniku što bi tribalo raditi u Dragama.Koliko ja znam da MO postoji dok se ne izabere drugi jer je to neki slijed,nema mista samo napadati več dio krivice uzeti na sebe jer na takav način možemo doči do rezultata.Kad neki kažu ili postavljaju pitanje dali ovo ili ono ima papire a ja vas uvjeravam da npr.diljem lijepe naše igrališta pogotovu po malim mistima nemaju papire a samo je u DRAGAMA to problem.Vidi te da ni rasvjeta nema mira očito sve smeta.Pitaj te u Vrani jel to smeta i onda nam smeta što u Vrani investira cca 800 000 kn ništa čudno a mi se i dalje čudimo pa čemo vidit do kuda čemo stić.Za sada toliko stojim na raspolaganju dobronamjernicima za dodatna obrazloženja.

  • dama koja spava sama

    citajuci tu tekstove od “sveznajuceg dragara” mota mi se po mislima kako je taj isti dragar vanbracni sin od AG-a,a AG mu ne placa alimentaciju niti ga ima namjeru staviti u oporuku pa mu se “sveznajuci dragar” na ovakav nacin misli osvetiti.
    ( #dragar#-u,nemoj ovo sveznajuci shvatiti doslovno).
    pa kako te vise nije sram i stid?
    nitko te ne podrzava a ti i dalje mlijes po svom,bolje receno sijes mrznju.
    ti si jedna obicna hodajuca enciklopedija gluposti i raznoraznih bolesti,a izmedju svih ti bolesti najvise do izrazaja dolazi umna bol.samo toga nisi svjesan a to ti ne triba zamijeriti jer takvo bolesnici nisu svijesni svoje bolesti.

    -Ma dosta vise o tebi….
    ali imam jedno pitanja a tebe bih zamolila da mi odgovoris jer ocito i to znas.

    nedavno,nakon poprilicno dugo vrimena dosla sam u svoje drage i prosetala se sa novim putem od zidina prema bukezu(put se odnosi na nekadasnji nogostup).

    negdje pred kraj puta,do mora vidjeh ociscen teren na skaline i posadjene stogodisnje masline koje su pomladjivane(ispilana do debla).
    na istom terenu,bazen,navodnjavanje kap na kap i ima posadjenih mladih maslina.

    jeli mozda znas ciji je to teren??????
    (ag-a i njega ukra?).
    dok sam bila cura,prije udaje pa i prije par godina kad sam tu zadnji put prosla
    nisam vidjela te masline,cak se ne sicam ni da je ikada tu bio suhozid,da je bila kakva ograda,krc…..

    ako ne zna #dragar# tko je vlasnik toga neka mi odgovori netko drugi jer koga sam pitala nitko nije znao,osim jednoga koji mi je rekao : “od hrvatskog branitelja”.

    lip pozdrav svima i sve najbolje u novoj godini a #dragaru# neka ga bog prosvjetli umom.

    hvala….

    • drmr

      Mislim da je to Slave bugeljina teren,ako se varam ispricavam mu se.Nego di su nam politicari sad prosli izbori i do sljedecih ce se povremeno javit na celu s Zokom.

    • zoran barešić

      Nemoj se brigati tu smo svi sa imenom i prezimenom .
      Možda bi drmr trebao-la razmisliti da se predstavi a ako ga -je što zanima tu sam zna di živim i da sam uvik u Dragama prema tome ne trebas se bojati da sam ispario poslije izbora.

    • #dragar#

      E pa #damo koja sama spavaš#,mislim da si mi rodica pa ne želim ovo komentiratI! Virovala ili ne ,ne znam,mogu ti samo reći da nisam ja,ja ti baš
      i ne volim raditi! Ali to i nije neki problem jer #suhozid# je samo suh zid
      dok ne padne kiša,a onda ti je to opet mokrozid!
      Pojdi na Opštinu pa prijavi tj,pitaj da nisu oni to napravili radi turista!
      Da pitaš ministricu Dropulićku,kasno je jer je dobila otkaz od svoje Jace,pardon ,prominila kancelariju i stolicu!
      Drago mi je imaš lipo mišljenje o meni,”sveznajući dragar” ali dragari su inaće sveznajući ali ti si to sigurno zaboravila,dogodi se to znaš sa udajom,
      ali nije ti to za zamiriti!
      Gore navedena damo,nadam se da znaš da ni Bajića nije niko podržavao ali
      odjednom se i to prominilo! Znaš , taj Bajić i nije od onih Braće Bajića srpskih pivaća koji su se na sav glas slušali i u cilim Dragama a inaće su poznati srpski nacionalisti! Sveznajući,hahahahahha
      I stvarno je mudar taj uzurpator “hrvatski branitelj”. Ma zamisli , posadija
      mlade masline, ćak si i ti mogla viditi da su mlade! Stvarno nije u redu ,
      mora je posaditi stare masline budala , ovako svako vidi za su mlade,sramotno!
      Vala ti na lipim željama, a tebi neka dragi Bog pomogne da otkriješ koje
      sagradija taj suhozid i posadija mlade masline a ne stare! Sritno i sve
      najbolje u 2011 svima pa i tebi Damo!
      Za svit bez mržnje , gladi i rata ali sa više Pravde!
      PS. Izvini na zafrkanciji ali i to je “mana” dragarska ali nismo ni mi najgori!

  • ANJC

    DRAGARI I DRAGARICE ČITAM DRAGE NET NITKO DA ZAŽELI SRETNU NOVU 2011
    GODINU. MISLIM DA JE U DRAGAMA DOČEK NOVE JOŠ TRAJE . ILI JE TO ZATIŠJE PRED BURU U DRAGAMA, A MJESNI ODBOR SPREMA NAPAD NA HAUBINARE I NJIHOVE JATAKE KONTRA DRAGA I CIJELE OPČINE. MOŽDA JE EKO-KATASTROFA U DUGOVAČI OD LUKE ZA ISTOVAR KINESKE RIBE. KOMENTARE KOJE ČITAM O ANTI -PAPEŠINOM I OAZI MIRA SVETI ANTE U TORINAMA TO NIJE OD JUČER.NJEGOVA VIZIJA SEŽE JOŠ KADA SU DRAGARI IGRALI LIGU MALOG NOGOMETA U OPČINI BIJOGRAD I KADA SU IGRALI I IGRAO U NOVOM GRBU A NE ZVIZDOM A DRUGI NISU IMALI HRABROSTI DA ISTAKNU SVOJ GRB U CIJELOJ OPČINI A DRAGARI SU BILI ISPRED DRUGIH A SADA SU ZADNJI U SVEMU. ŽELI BI DA SE OBJAVI DOPRINOS POREZA U OPČINI ZA SVAKO SELO KOLIKO DOPRINOSE U PRORAČUN I KOLIKI JE RASHOD ZA SVAKO MJESTO. ČITAM ŽALO POJKE DA DRAGE NE DOBIJA ONOLIKO KOLIKO BI HTIJELI.KOLIKO MISLIM NIJE PAPEŠI DA SE NAPRAVI LUKA KINESKOJ RIBI IZMEĐU DRAGA I PAKOŠTANA. AKO TO DOZVOLU OPČINARI I NJIHOVI JATACI ZABORAVIMO LJEPOTI NAŠOJ OBALI I MIRISU MORA UJUTRO I TURIZMU KOLIKO ZA DRAGARE ZNAČI. ZAPITAJE SE SVI KOJI PODRŽAVATE MARINU ZA PRETOVAR TUĐE RIBE U DRAGAMA SMRAD OSTAJE A RIBA ODLAZI SELO NIŠTA NE DOBIJA OD TOGA OSIM SMRADA I ZAGAĐENOSTI. MJESNI ODBORU A POSEBNO DRAGARI PROŠETAJTE IZEĐU BABE-DORE I POŠKALJNJE VIDJET ČETE LJEPOTU I ZNAČENJA DRAGA I NJEGOVE OKOLICE.

  • strina

    Isti si ti ko i on drmr (drma mrda) samo izgleda da ti
    upotrebljavaš više uvridljivih riči od njega!
    Lipi doček Nove i ispračaj Stare želim svima na dragenetu i dug život želim dragenetu!

  • #dragar#

    Uh što smo se iscovali,imam prijedlog, dignite mu spomenik,nemam ništa protiv!
    Ali ništa niste rekli o luki za specialne prekrcaje,kako to gordo zvuči,specialna luka!
    Pa dušebriznici AG što mislite o luki ,,,(ne brinite se o AG -zna on to i sam),,, i o tome da bi maštral svakoga dana nosia smrad i u Oazu Mira,to sam isto napomenija,jer i nemam ništa protiv Oaze Mira samo o načinu dobijanja koncesije,razumiju to i drugi bez brige!
    Da čujem nešto o budučoj luki. Vaše mišljenje! Očete li biti za ili ne!
    Molim tekst bez vriđanja i pritnji!

  • kunjka

    Dobro jutro!

    Osnivača Drageneta pitam da objasni zašto i u koje svrhe je napravljena stranica.Ja sam duboko uvjeren iz dobronamjernih pobuda,ali to nekolicina izgleda da ne razumiju pa misle da pod skrivenim imenima mogu trapati što hoće,žalosno.Svatko normalan očekuje pametne ideje,konstruktivne prijedloge za boljitak DRAGA,no ova diskusija koja se vodi ovdje vodi Drage unazad.Možda je lakše komunicirati podskrivećki ali mislim da nije normalno blatiti na takav naćin jer je to kukavićki.Zato moj je prijedlog a da bi stranica izgledala normalno da svi uljuđeni komentari koji su na dobrobit i u kontekstu boljitka Draga budu anonimni a oni koji prozivaju nekog bilo to sa razlogom ili ne da budu javni jer to nije mala stvar.Na ovaj će način profitirat stranica a i Drage kao misto,jer će početi dolaziti samo normalni prijedlozi.Ja sm skoro generacija AG da budem precizan mislim 3 godine mlađi od AG.Pitan “dragara”dali poznaš DOBRO AG,to te ne pitam bez razloga,jer ga ja znam od malih dana pa me sve to čudi.Ako je sve to istina što si ti naveo u ovih zadnjih godinu dana onda je njemu misto u zatvoru,ako nije doči će on do istine znam ga ja odlično on dolazi gdje malo tko može viruj mi.Naša generacija ga pozna dobro jer smo se mi družili puno bolje nego ove generacije i nitko od te generacije ne djeli tvoje mišljenje,možda je on postao tvoj problem otvaranjem OAZE MIRA pa ga tako blatiš a nečeš potkrijepiš argumrntima.Ja ne branim AG nit mi je to namjera jer svatko odgovara za svoje grijehe već konstatiram saznanj duga 4,5 desetlječa.Sad ću kratko reči jednu rečenicu o Oazi mira na koju mora biti svaki Dragar ponosit.Preporučam svatkom ko nije bija da ode i obiđe to zdanje koje se često spominje na ovoj stranici u negativnom kontekstu.Oaza mira je ove godine na nivou cile Hrvatske dobila nagradu za drugo misto po uređenosti u svojoj kategoriji srednji kampovi i uvrštena u top 10 kampova hrvatske,ima još tih nagrada otiđite i vidite,zbog čega bi tribala biti ponos Draga a i je osim nekolicini naših sumještana.Drage će od 2011 imati bazen što se rijetki mogu pohvaliti u Hrvatskoj pa i šire to zahvaljujuči AG i to vam je ono što sam vam rekao za AG ne kao odvjetnik njegov več dobar poznavatelj AG.I zadnja kad su svi sanjali o neznam čemu on je u osamnajestoj godini kupio auto i vozao sve svoje vršnjake kad je auta u Dragama bilo auta da si mogao nabrojati na prste jedne ruke-TO VAM JE AGa našoj generaciji LAZO

    • admin

      Inicijalna namjera Drageneta je bila zabavnog karaktera. Bez politike i ozbiljnih tema. No od dana broj 1 i komentara broj 1 krenula je “pljucavina”. Iako sam u početku bio razočaran i demotiviran, shvatio sam da su pljucavina i politika jedino o čemu s priča u Dragama. Ja osobno također nisam zadovoljan načinom komunikacije na stranici (čast iznimkama), no ako su to Drage nek tako bude. Dragenet je stranica kakvom je oblikuju oni koji je čitaju i komentiraju. Ako čitatelji žele politiku, onda ćemo pisati o njoj. Pisano je i o drugim temama, no nisam primjetio baš neki interes za iste. Komentiranje će i dalje ostati slobodno, iako nekima nije na čast što pišu na stranici. Namjera svega je da se kroz vrijeme postigne jedan viši nivo i kultura dijaloga među ljudima, pa možda i ljudi na rukovodećim pozicijama nauče demokratskiji donositi odluke važne za Drage. Isto tako je namjera da se kroz dijalog isprofiliraju neke dobre ideje za unapređenje Draga, čime bi se također moglo utjecati na razvoj mista. S druge strane, ako se sve minira i baci u vodu, znači da Drage ne zaslužuju ovakav medij, onda tako treba biti. Što kažu svaka država ima predsjednika kakvog zaslužuje, tako i selo ima situaciju i vodstvo kakvo zaslužuje. Malo pametujem, no ako me razumijete, neću biti neki revolucionar, već pratim struju dnevnih tokova, pa što ispadne.

    • Realnost

      Admine,ti zasluzujes,samo pohvale jer si napravija nesto za drage dobro pokretanjem ove stranice.zalosno je ako tvoj mali projekt propadne zbog pojedinaca koji neznaju pisati nista pametno.nije ni politika losa tema,ako se zdravo raspravlja od njoj,i konstruktivno.takodjer slazen se sa kunjkon,iako san ja puno generacija iza bozica i neznan puno od stvarima koje su se dogadjale 80-ih i 70-ih,i jos da se dotaknen oaze mira koju dragar u svakon svon komentaru spomene,da nam moze svima biti na ponos sto je jedan t akav turisticki objekt u dragama,i sto nije strani kapital,nego je djelo jednog dragara.a od tog kampa nema samo koristi ag,nego i dragarski ribari,poljoprivrednici,ugostitelji,svi.i nek je jos dva put tolika,nek je jos poduzetni ljudi u dragan.

    • drmr

      Slazem se s tobom kunjka,te predlazem ag-u da nesto poduzme,otkrije ovu zlocestu spodobu po imenu dragar. Jer ovo vise nema smisla,zeludac mi se ponekad okrice slusajuci i citajuci njegove bolesne tekstove pune mrznje.Ako je to lstina sto pise nek prijavi sve mjerodavnim sluzbama,a ne truje ljude.Valjda cemo jednog dana saznati ko je to,to bi mi predstavljalo neizmjerno zadovoljstvo!!! Admine tebi puna podrska i ne posustaji jer ova stranica je napravljena za dobrobit Draga,po mom misljenju jedna od boljih inicijativa u zadnje vrime,uprkos tome sto je mnogi zloupotrebljavaju.Medju njima je i opcinskl vjecnik koji nerealno predstavlja opcinski proracun samo s ciljem da dragari u njemu vide “mesiju”.Neznam koliki je proracun,no on navodi nekih 21 mil.gosp. vjecnice objasnite mjestanima proracun u cjelosti po resursima,nek se zna sto je za place,vrtic,kap.ulaganja i sl.a ne 21 mil. Dragama toliko Vgadi toliko i sl.U nekim se stvarima i slazem s njime,ali samo kad ih realno prikazuje,a ne navijacki tj.stranacki.Sve me to iznervira kad znam svrhu i cilj vecine dialoga,te se jedva ponekad suzdrzim da ne otvorim dosta karata jer bi pojedinci tad spustali glave,i mamlo manje bi sijali lazi!

    • zoran barešić

      Općinski proračun je javna stvar ,poslao sam ga uredniku drageneta da ga objavi još nije.
      Što se tiče mesije ja nisam mesija al vam vaše mesije koje rade u Općini trebaju objasniti koliko ide u drage iz proračuna no na moje pitanje da nam prikažu koliko mi Dragari punimo proračun tj. koliko sredstava iz Draga ide u proračun oni kažu da je to komplicirano.
      Ja se predstavljam javno i ne govorim iza skrivenog imena mogao bi i ti doporinijeti kulturi dijaloga.
      Karte slobodno otvori naprotiv volio bih da otvoriš sve karte jer svaki fer igrač to radi.
      Možda je za tebe realno da mi u Dragama budemo zadovoljni ovu godinu koliko sredstava nam daju iz proračuna no meni NIJE jer smo sustavno zapostavljani od Općine.

    • drmr

      Ti se prestavljas ka mesija i to ti lnponira.Ne zanima me sto pise na papiru bitno je sto ce se realizirati od tog,mozete vi pricati i pisati ali realizirajte to!? Necu ti se predstaviti jer me ne zanima dialog s tobom(mi smo drugi svijetovi,nismo na istoj valnoj duzini,ti preferiras pricu ,a ja transparentan rad),a ti si javna osoba ja nisam.Vidit ce se sto ste to napravili u sljedece 4 godine,ja vam zelim puno uspjesnosti jer je to i za moje dobro,ali sumnjam da imate tu snagu,dabogda pogrisia u svojim tezama!Nemoj ti Zorane misliti da ja nesto lmam protiv vas vjecnika u opcini ili mo,ali imam demokratsko pravo svog misljenja,a tako i anonimnosti.Najbitnije je imati kulturu ne vridjati i ne iznositi optuzbe na necije ime bez dokaza,kao ova spodoba sto nas poziva na dialog sad o nekoj luci koja nije zazivila dok su mjestani donekle slozni ,a nece ni saziviti ako bog da.

  • #dragar#

    “”””(treba objasniti što znači posebne namijene????? “”””

    Luka za posebne namijene znači luka za iskrcavanje ribe,zasada se iskrcava u Biogradu
    a moraju je preseliti i nije između Draga i Pakoštana več na dragarskom dijelu da smrad lakše ode od Pakoštana a da lakše dođe do Draga!
    Nadam se da ne moram pisati di je pogon za priradu ribe iza Draga,
    bar to bi morali znati svi!
    E pa dragarske poturice i prodane duše glasajte ZA (mislim na pojedince,naravno)
    pa če puno toga izači na vidilo jer čemo morati povuči za ruku i USKOK ako triba!
    Pa onda kom opanci a kom obojci i onda više neče biti tajni več samo puna imena i prezimena,ako triba politički rat onda če ga i biti,što se mora nije teško!

    Hvala Zorane na ovoj obavijesti,samo tako dalje,dragari če ti ipak pomoči kad bude gusto,bez brige! Drage moraju napokon da se trgnu , dignu guzice i krenu naprid!
    Ovo je realnost draga “realnosti”,pozitiva mora pobijediti ako ne ove godine onda dogodine! A DRAGAMA SRITNA I NAPREDNA 2011 !!!!!!!!!!!!

    PS.
    Počnimo ozbiljno u 2011 ali ne o kantama,jer kante nisu problem nego pojedinci koji če usprkos kantama smeče bacati pokraj kante i tamo di stignu! Imamo mi dosta smeča u Dragama i bez toga smeča!

  • zoran barešić

    Štovani!!!!!
    Prije pet ili šest godina je bio sastanak u školi u vezi luke za iskrcaj -ukrcaj tereta ili luke posebne namijene.
    Tada smo se ispred Načelnika u Dragama svi javno oglasili da ni pod koju cijenu ne želimo tu luku između Draga i Pakoštana.
    Načelnik je tvrdio da će u prostornom planu Zd županije tj. planu višeg reda kojemu se potčinjaju svi niži planovi kao što je općinski prostorni plan, izbrisati luku posebne namijene .Međutim luka se izbrisala na općinskom planu nižeg reda ali nije na županijskom planu višeg reda što je obećano.
    Ja sam im donio dokaze da nije izbrisano iz županijeskog plana mada su oni tvrdili da jest.
    Dakle i vi svi možete otići na službenu stranicu zd županije i kliknuti na prostorni plan zd županije pa će vam se pokazati karta na kojoj je ucrtana luka posebne namijene.
    Tada su u tome trebali sudjelovati veliki igrači i nije im prošlo pa su na ovaj način problem malo ušušurili i ostavili i povukli se na rezervni položaj ostavljajući mogućnost da se to ostvari kad nisu izbrisali luku iz županijskog prostornog plana .
    Ja sam naravno dobio debelo po prstima jer sam se najviše bunio .
    Bitno je što se prošlo vijeće donijela odluka da se prostorni plan Općine Pakoštane uskladi sa županijskim planom ZD županije pa se navodi izmještanje lokalne ceste znači iznad čelinke te ucrtavanje luke za posebne namijene u općinski prostorni plan tj usklađenje (treba objasniti što znači posebne namijene?????)
    Dakle ja osobno ne želim takvu luku ispred prirodom obdarenog predivnog mjesta!!!!!!!!
    Sve ostalo što se bude razvijalo i dešavalo možemo spriječiti ako budemo Dragari i složni a ako većina građana na zboru mještana se izjasni za tu luku nemam ništa protiv samo neka se poštiva volja većine žitelja ako treba Mjesni Odbor ima zakonsko pravo raspisati referendum o tom pitanju.
    Dragari to mogu spriječiti na Vijeću kad se bude mijenjao prostorni plan ,naravno ako budu svi to željeli ako ne znat će se ko je za a ko protiv jer svaki odgovoran vijećnik se neće sramiti stati iza svoje ruke i stava.
    Nikad više ne smijemo dozvoliti da se bilo što značajnije u Dragama radi bez znanja mještana kao što je to bilo kad se izgradio toranj za mobitele a da nitko živ nije znao da je napravljena građevinska ,niti je itko tražio suglasnost Mjesnog odbora.
    Za toranj se postupak legalnosti još ispituje i tražit ću od nadležnih službi da mi dostave odgovor dokle je došlo.

  • #dragar#

    Ej Hrvatska i dragarska “realnosti” i ja se ne predstavljam samo iz jednog razloga,a taj je da rasprava bude ravnopravna i da takvi pametnjakoviči i mudraci ne znaju ko je to pametniji od “realnosti”!

    Nisi mi odgovorio ili odgovorila da li sam lagao ono o luki kod poškalje!
    I molim te ,ne lupetaj bez veze,reci nešto pametno! Ili ono “šutnja”je zlato, u pravu sam ? ? ? ? ?? !

    Ljudi se boje ovih tema jer su nemočni od takvih dobronamjernih “realaca” i jer ovo što je momentalno kod nas nema nikakve veze sa demokracijom. Izgleda da su pravi a ne lažni dragovoljci ginuli da bi pojedinci mogli nekažnjeno muljati i krasti! E pa mene prijatelju možeš vratiti slobodno u onaj mračni komunizam!
    Molim te da ako nemaš ništa pametno da odgovoriš da i ne zauzimaš prostor u dragenet-u! Znam da istina boli ali ja nisam ovu izreku izmislio,ovo je stara izreka,starija i od HDZ!

  • #dragar#

    Ajajaj Admine,ja mislio da izbaciš jedan jer sam greškom poslao dva,skoro ista! Zatim sam mislio da nečeš nijedan pa sam poslao treči, puno blaži a ti sad objavio svaa tri! Nije bitno,ja stojim iza sva tri,BITNO JE DA DRAGARI ZNAJU STO SE RADI!

    • realnost

      ja se nisan pristavija iz samo jednog razloga,a taj je da rasprava bude ravnopravna.kazeš da ti stojiš iza,hahahahaha,koja glupost,stoji pod pseudonimon,hahhahaha,ovo je vic godine.

  • #dragar#

    E baš mi je realan ova “realnost”. Da gospodine realnost , ako dodje ribarska luka izmedu Pakoštana i draga onda čemo imati smrad u Dragama kad kod puše maštra priko lita , a to je svaki dan a Drage su ribarsko misto! Jebeno i za Oazu Mira!
    E baš mi je žao ako sam te najidija zbog ovoga ali bi mi bilo jako drago da su ovo svi dragari pročitali. A možda samo TI nisi zna da cilo lito posli podne puše maštra,ali to je samo tvoj problem!
    Imas li ti što realno na ovo reči , ili reci da lažem kad kazem da se planirala ili se još uvik planira ribarska luka. Samo nisam još siguran sa kojom namirom!
    Ako si tako realan kako kazeš onda bi mora i ti 100% biti protiv ovakve luke!
    Riječ “mržnja”upotribljavaju često samo one osobe koje stvarno znaju mrziti i zato to upotrebno pravo dajem tebi! Ja mislim da ti ne trpiš nikoga osim sebe,do podne a popodne nikoga,pogledaj se malo u ogledalo!
    PS. Nisam primjetio da si se predstavio tajnovita realnosti!
    Od takvih realnih i velikih dragara je Drage na rubu propasti i “ropstva”!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SVE NAJBOLJE U 2011! !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • #dragar#

    Tu sam opet!
    Ovo nije sijanje netrpljivosti nego traženje istine jer bez istine nema napretka
    u selu. Samo mi ništa nije jasno kao ni obićno u mome malom selu !
    Kad ja spomenem AG onda se njima dosta diže kosa na glavi i optužuju me da da mrzim njega i , dragare i Drage,,, itd.
    A sada i KELPF LINE spominje isto, dili se a i diliće se dragarska didovina i dragarski tereni jer Općina je u dugovima a Drage imaju skupih terena a i Oazu Mira koju mogu oduzeti i prodati jer su jamci za kredit.
    A našem AG oćito nije dosta pa oće i još! Neko kaže nešto o ilegalnoj vanjskoj rasvjeti do igrališta a što je o “ilegalnoj”rasvjeti do Oaze Mira.
    ……..,…….,,…….,…..,…..,
    Dalje:
    Luku graditi izmedu Draga i Pakoštana ( za odredene namjene//ćitaj za iskrcavanje srdela i ostale ribe ) je samoubistvo , ne samo za dragare nego i za Oazu Mira i to samo dokazuje da je AG sposoban za jamiti ali za razmišljati baš i ne toliko! Ili je ta zamišljena luka isto paravan da bi se pojedinci dokopali terena besplatnih kao i AG! Ili se radi ko fol o gradnji luke a radi se o zauzimanju atraktivnog terena za pojedince ili od pojedinaca!
    Izgleda da jako mali dio dragara i pakoštanaca zna da u lito ,svaki dan , poslije tri sata popodne puše maestral iz pravca Pakoštana ili Kuna! Svu tu smrdljivu kao i ostatke smrdljive ribe će taj isti maestral dogurati do Draga , dugovaće i Oaze Mira! A kad puše jugo zna se i onda , sve za Pakoštane!
    U slućaju gradnje takve luke bi ispali glupi i dragari i pakoštanci, (nazalost ne i prvi put ali ni zadnji put)ali što se to tiće lopova, oni obićno ni ne živu na moru pa ih nije ni briga za nas!
    Odmah da kažem AG-u unaprid, NE PRITI BEZ POTRIBE , onaj dio o tebi sam izbacio jer je šteta kvariti novogodišnji ugodaj dragarima!

    • realnost

      dragar,objasni citateljima drageneta,zašto se lipo nepristaviš ,kad ih stalno prosvitljivaš i upozoravaš na grije ag-a.puno nas cita komentare ali se nejavlja zbog patnika ka što si ti.jer covik koji sije toliku mržnju nije ništa drugo nego patnik,i to blago receno.neznan jesi li primjetija da niko nekomentira tvoje tekstove?ja bi malo razmislija da san na tvon mistu od svemu.puno toga bi ti još moga reci ali se neželin zadržavati na tvojoj razini,ovo si jednostavno isprovocira od mene,i virujen da velika vecina misli slicno ka ja. BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ I SRETNA NOVA GODINA SVIN DRAGARKAMA I DRAGARIMA DOBRE VOLJE,(uf,baš me je naidija)

  • strina

    ….lažni vojni ivalidi,lažni vojni borci i dragovoljci,samo pemzije nisu lažne! U Zagrebu se susidi i ne poznaju pa se i nezna koje lažni invalid a ko prima lažnu pemziju moj zagreb-čanec ! U Dragama se sve zna, zna se za lažne pemzije,invalidnine , koncesije,mukten koncesije,besplatne terene ko je dobio,..
    Zna se ko je jamio ali ne od HR nego od nas jer Hrvatska to smo mi…
    A znamo dobro da imamo i Lažne Dragare,mislim da je sada večina dragara napokon prepoznala te Lažne Dragare!
    Na sljedečem glasovanju se moramo riješiti parazita,po svaku cijenu……..
    …lažne vojne borce i lažne dragovoljci neka ganja Revizija i Uskok ali za lažne Dragare se moramo sami pobriniti i odstraniti parazite iz dragarske politike!
    I zato moramo dati i davati do daljnjeg punu podršku Zoranu i MO,ako triba potpisati peticiju-tu smo! Ako triba da idemo sa njima (MO) u Pakoštane na sastanak sa načelnikom ili na sjednicu-IDEMO SVI! SAMO TAKO MORAMO DALJE…………..!
    Di je sad onaj Pakoški Ante ali ne Gotovina. Onaj što je davao i daje punu podršku dragarskim parazitima a dragare naziva čobanima,navodno lažnima………..

  • #dragar#

    Molim te Admine da samo ovaj izbaciš!

  • svemirac

    Bog!
    Neznam dali znate da se kroz Drage šetaju VRAGOVI tribalo bi poduzeti nešto ozbiljno.Možda pozvati pravoslavnog popa ili ođu ili možda stotinjak biskupa i svečenika nešto triba pod hitno,jer ovoliko mržnje na malom prostoru nema nigdje.Nitko ne želi čuti istinu već sto mu odgovara.Neznam koliko ko prati zbivanja u DRAGAMA ali ovo što se događa zadnjih 7-8 godina to je za zamislit se.Što je najgore što je mlađa populacija na tim tragovima.Davnih 70-tih godina u Dragama je svaki zaseok imao po jedan malonogometni klub pa bi se takmičili između sebe i bez adakvatnih igrališta,a danas?Još uvjek je srića što ovu stranicu posječuje jako mali broj pa ima nade da nisu baš svi zatrovani mržnjom.

    • don nezavisni

      kroz drage nešetaju vragovi nego lažni vojni ivalidi što je veliki problem mržnje a umisto popova biskupa i onih pravoslavnih popova triba dovest reviziju uskok pou ali ne samo u drage nego na nivou države jer mržnja među ljudima je stvorila politika HDZa nemože čovjek bit ratni vojni invalid ako je ozljede na sebi sam prouzročija ili čuča u lukinoj dragi prve crte nije ni vidija išijas dobija na lignjama a sad je vojni invalid i ima penziju koju nije zaslužija normalno da ču te ljude gledat priko oka a njih ima i previše ne samo u dragama ima ih u vodicama zadru đakovu osjeku zagrebu itd

  • zagreb-čanec

    Poštovani Dragari!

    Dragi prijatelji zar ne vidite da nešto kod Vas ne štima.Pogledajte ili bolje rečeno pročitajte sva ova pisma (komentare )na dragenetu njihov sadržaj pa čete vidjeti sliku Draga.Ovo što govorim,govorim s dobrom namjerom inaće nebih komentirao.Dajte molim Vas navedite jedan sadržajan,konstruktivan komentar.Prepucavanja ne vode nikuda,podjele još manje a to egzistira kod Vas.Čujem jednoglasno izabran mjesni odbor,kad ono dan poslije komentari tko bi za koga i na koji naćin što dokazuje gdje je problem.Zar je bitno tko je koliko dobio glasova već da li je sposoban ili nije.Vi u Dragama imate unutarnji problem bolje rečeno sami sa sobom,i što prije nađete ili otkrijete dijagnozu bolje za DRAGE.Na žalost što se na ovu stranicu ne ukljuće veći broj mještana,već mi se čini da se tu vrte nekolicina pod različitim imenima jer da je drugačije predpostavljam da bi bilo i konstruktivnijih komentara.Vjerujem da u dragama ima kvalitetnog i sposobnog kadra no zašto ne dolaze do izražaja ja neznam to bi se Vi trebali upitati,ja drage poznam dobro ali ne toliko koliko Vi koji tu živite.Ja u Drage dolazim 30 godina ali nedovoljno da saznam sve ali ponešto znam zato i komentiram.Bilo bi dobro da MO koji je konstituiran sad zaborave stranke več da stranka bude DRAGE,zatim da svaki član MO kaže što on može kao osoba napraviti,ili što je to on dosad u životu napravio za sebe a što za društvo.Nek Vam je na umu da biti u MO nije ni malo lako,jer tu se treba odvajati puno svog dragocijenog vremena ako mislite nešto napraviti,nije to mašina i uključiš je u struju pa nek dela več obrnuto.Da Vas ne opterećujem želim svim dragarima sve najbolje za Božić i puno sreče,zdravlja i ljubavi u 2011 godini.

    • don nezavisni

      takve san samo čeka da se javu kao dobronamjerno i usput seljane naučit pameti za pretpostavit je da imaš vikendicu u dragama ako si več 30 godina tu znači da u novije vrime kuču iznamljuješ u vrjeme sezone jer je samo tri posto vikendaša to ne radi i zamisli prođe sezona ti pun para se vračaš u zabreg iz draga je štoti paše takva slika iz draga jelda

      eto kad bi po zakonu svi vikendaši opčini ili mjestu plačali porez na luxsuz a vikendica je luxsuz bilo bi u mjestu ili opčini para pa se sad nebi mi kako ti kažeš pezvezno prepucavali ko skim ko koliko plača disu pare za drage tu su samo ih neznaju pokupit

  • KELPF LINE

    Ajde malo razmislimo, što načelnik sa svojim savjetnicima (znate li koji su to?!) iza kulise igara proračuna i bacanja kostiju kako bi se oporbeni vječnici što više pjenili, u stvari bitno oče napravit? Je li to davanje AG Barešiću još koju iljadu kvadrata muhte za sumnjivi biznis, oče li dragarska buduća marina biti žrtveno janje za luku posebne namjene između Pakoštana i Draga, koju igru igraju sateliti načelnika u donošenju nove izmjene prostornog plana općine Pakoštane, što triba napravit da se zaposli više Dragara u općinskim tvrtkama (Juština doo, Centrogradnja doo, IK Instal, calimero & co…). triba li te tvrtke izbaciti iz budučih natječaja za poslove koje raspisuje općina Pakoštane i kako baš uvik i baš samo one dobivaju sve bitne i značajne poslove (centrogradnja doo…). Kako je sigurno i o tome već pivaju tice na granama da je općina u velikom financijskom minusu, tada te tvrtke za isplatu svojih potraživanja tražit će i dobit će dragarsku djedovinu (čitaj terene na atraktivnim lokacjama za apartmane i ostali biznis). Kako i na koji način se borit protiv toga? Koji stav će o tom zauzeti MO Draga?

    • Anonymous

      Molim te samo da mi kažeš di je to calimero “omastija brkove” kad ga već prozivaš,malo si me iznenadija jer ga ja poznam u sasvim drugom svitlu?

    • lignja

      A di nije omastija to triba pitati

    • don nezavisni

      ili iznesi konkretno što imaš o pojedincima koje navodiš ili neseri o kostima a ni sam neznaš štoje psečja hrana
      drugo hdz vlada opčinon pakoštane što misliš da je neko drugi umisto njih da se nebi prodavala didovina radilo s ovin ili onin firmama

  • ANJC

    KOLIKO ČITAM PO KOMENTARIMA DA NISAM JEDINI KOJI VIDI DA SE U DRAGAMA NIŠTA NE RADI.SVE ŠTO SE U DRAGAMA URADILO JE NA UŠTRB NEČEGA KAO ŠTO JE DOLAŠKA DRAGA DALI JE TO CIJENA DA SE DRAGE MORAJU RASPRODAVATI. ŽALOSNO A ISTINITO POVJEST SE PONAVLJA KOLIKO ČITAM PO KOMENTARIMA A DRAGE NIŠTA NE PROFITIRA. ZAMAŽU OČI DRAGARIMA DA SE NEŠTO RADI NE TOLIKO KOLIKO TREBA. NAŠIM DIDOVIMA I OČEVIMA SE MOGLO ZAMAZATI I MAZATI OČI TAKVE SU OKOLNOSTI BILE. KOLIKO JE NAČELNIK DOBAR A DOBRO HTIJO ZA SELO JE RASVJETA NA IGRALIŠTU KOJA SE TROŠI ILEGALNO SA SEOSKE RASVJETE TOGA NIGDJE NEMA OSIM U DRGAMA.I TOLIKO KOLIKO DRUGI ŽELE DOBRO ZA DRAGE PA RAZMISLITE DOBRO KUDA SVE TO VODI. POSTAVIO BI PITANJE DALI JE IGRALIŠTE U ŽAKNJU IZGRAĐENO SA SVIM UREDNIM PAPIRIMA. DA NIJE TO PARAVAN ZA PRODAJU JOŠ TERENA U ŽAKNJU. PUSTITE STRANKE MJESNI ODBORU DONESITE DOBRE ODLUKE TO JE ZA DOBROBIT SELA I NAŠE DIJECE. DIJECA NASTAVLJAJU NAS I NEMAJU ŠTO NASTAVIT AKO SE RASPRODA A NIŠTA SE NIJE URADILO U DRAGAMA.

  • KELPF LINE

    DRAGARI! TU I U TOM PRORAČUNU VIDIM I SVI SVI PAMETNI VIDITE DA NETKO OČE POŠTO- POTO NEKOG NATEZATI. NEMOJTE TO DOPUSTITI, VEĆ DAJTE SVI SKUPA PODRŠKU VJEĆNIKU I PRESJEDNIKU MO DRAGA ZORANU BAREŠIĆU. POMOZITE MU U SVIM NASTOJANJIMA DA SE DRAGE MAKNU SA OVOG PUTA PROPASTI. VEĆ SADA TRAŽITE I SASSTAVITE SVOJ PRORAČUN ZA IDUĆU GODINU I DONESITE GA KAO STAV CILOG MISTA I POTPIŠITE GA KAO PETICIJU. TAKO VAM NAČELNIK I NJEGOVI JANJNIČARI NEČE LAKO MOĆI REĆI NE. TADA SU TO ZAHTJEVI CILOGA MISTA. TADA NAČELNIK IMA PROBLEM SA SVIM DRAGARIMA, A NE SAMO SA ZORANOM. IMATE SVOJE VITEZOVE KOJI SU DALI SVOJ ŽIVOT PRVENSTVENO DA BI DRAGE BILE SLOBODNE I OSLOBOĐENE OD OVAKVIH I SLIČNIH DIKTATORA. TRIBA LI PONOVO U BORBU ZA DRAGE, NEMOJTE SE TADA POVLAČITI, BORITE SE ZA SVOJE MISTO I SVOJE SUMIŠTANE.
    ČESTIT BOŽIĆ SVIM ŽITELJIMA MMISTA DRAGA I NJIHOVIM GOSTIMA.

  • strina

    Zar dragarski općinski vijećnici glasaju uprotiv Draga,jesu li to oni koji imaju koncesije i to skoro besplatne. Te stranke ,pojedinci ili PARTIJE moraju dobiti 0 ( nula ) glasova na sljedečim izborima ili ce Dragari morati postati ROBOVI!
    Svi vole Drage samo mali dio Dragara ne voli dragare i radi protiv Draga a isključivo za svoju dobrobit i da bi se ulizivali. Zašto ih ne mozemo bojkotirati i sami, zar je to zabranjeno , znamo tko su oni, uradimo nešto konkretno protiv onih dragara koji rade protiv Draga!

  • Jedan glas

    Done može li malo manje kritika na račun MO.
    Proračun za 2011 nisu odlučivali članovi mjesnog odbora nego općinski vijećnici među kojima su četiri dragara.Od tih četvero u mjesnom odboru je samo Zoran.
    Dakle novi Mo(star samo jedan dan) nije moga ništa posebno tu napraviti.
    Ti ne možeš znati jeli novi saziv MO dobar ili ne, to ćemo tek viditi.

    Isto tako,kažeš, citiram te:”stavi ču ruku u vatru da niko iz vječa neče reči koji su to bili protiv na glasovanju i jesu li uopče bili prisutni sjednici “.
    Pa evo dobija si odma odgovor od novog MO: Zoran kaže da vijećnik iz stranke umirovljenika nije bija prisutan ( pitamo se kako je to moguće???), Zoran je glasa za, i ostaju nam još dva vijećnika iz HDZ i bez imenovanja sve nam je jasno ko je sabotira 2011 god za Drage.
    Zato Done razmisli je li javno iznošenje ovih informacija jedan veliki plus za novi MO.

  • Jedan glas

    MO tek starta,oni se tek moraju pokazati kakvi su i koliko su sposobni.
    Ali među našim općinskim vjećnicima nešto gadno smrdi…
    Ne triba očekivati nikava čuda dok nas u općini zastupaju isti ljudi. Ni novi MO trenutno ne može ništa jer ruke dižu oni što sidu u vijeću.
    Zato triba dobro promisliti na sljedećim lokalnim izborima, tu nam je prilika da nešto prominimo. 2011 triba zaboraviti a dalje je sve u našim rukama.
    Na novom MO je da pripremi teren za ljude koji će u općinske fotelje.
    Ne pokušavan reći da je ovaj MO savršen ili ovakav ili onakav samo kažen da in triba dati priliku da se pokažu.
    Sve je ovo politika ! Je li mislite da je to slučajno da se ovako dva bitna događaja kao što je saziv novog Mo i izglasavanje proračuna dogodu u dva dana.
    Je li mislite da je to možda strategija – sasiči odma u korijenu potencijalnu slogu u selu oliti strategija – zavadi pa vladaj.
    Zato ljudi pomalo i pametno, podržimo novi MO i dajmo im priliku.
    I ne zaboravite politika se kroji na lokalnim izborima, A ti Zorane, samo mirno i uporno, hladne glave, što manje emocija a više politike.

  • ANJC

    KOLIKO ČITAM KOMENTARE STVARNO STARA POSLOVICA POSTOJI POSVADI PA VLADAJ.ČITAJUĆI PRIJEDLOGE NOVOG SAZIVA MJESNOG ODBORA SVAKI PRIJEDLOG JE NA MIJESTU. TOLIKO O OBEČANJIMA KANDIDATA ZA SAZIV MJESNOG ODBORA DAČE NASTOJATI POBOLJŠATI STANJE U DRAGAMA. SADA SE VIDI DA DRAGARI NISU SLOŽNI U NIČEMU OKO DOBROBITI SELA SADA STVARNO KAKO ČITAM KOMENTARE VIDIM DA SVATKO POKUŠAVA NAČI KORISTI ZA SEBE NE ZA SELO. NE DASTE IZNEVJERILI SVOJE MJEŠTANE I DRUGE LJUDE KOJI DOLAZE U DRAGE. I OPET ČETE NA STANICI GOVORITI KAKO SE U DRAGAMA NIŠTA NE RADI.OČEKIVATE DAČE NAČELNIK DONITI DOBRO BIT SELU SAMO ZATO ŠTO SE GLASALO PROTIV PRIJEDLOGA MJESNOG ODBORA. SAMO STIME UNAZADUJETE DRAGE I KUKATE DA DRAGARI NIŠTA NE DOBIJU KADA POJEDINI VJEČNICI GLASUJU KONTRA SELA. KAKO ČITM KOMENTARE SVE ME NAVODI DA POJEDINI VJEČNICI MOŽDA ŽIVE U ZAPUŽANIMA A NE U
    DRAGAMA.

  • don nezavisni

    presedniče MO raspusti odbor i lipo ajte svak svojoj kuči jer kad dragari u mjesnom odboru nisu složni a što više reči koče za nas nešto napravit kad sami mjesni odbor nije u stanju donit odluku u korist svih dragara e sad me strašno zanima kad se bude glasalo o investiciji u kamp oaza mira oče li to proč oče li proč koncesije onih koji su iste dobili priko veze i vezice koji su sramota opčine i države u kojoj živimo i njenih istitucija svi lokali koji se nalaze na plažama drage su pespravno izgrađeni vas svih gabarita koje zakon nalaže jedva čekan kače glasanje o tom pitanju

    • zoran barešić

      Važno je napomenuti da je MO sastavljen dan prije vijeća zašto???????
      Odgovor je jednostavan da nebi ovu godinu MO tražija sredstva iz proračuna.
      Dakle don nezavisni nije donijeta odluka na mjesnom odboru za ovaj proračun jer MO nije postojao prema tome ja ne želim kući ja se želim “tući” za Drage svim demokratski raspoloživim sredstvima jer za razliku od Draga ovu godinu u Vranu ide cc 800 tisuća kuna Vranjani u Općini imaju ,predsjednika Vijeća ,pročelnicu, dva vijećnika koji predstavljaju vlast u Općini.
      Mi Dragari imamo glavnog za gospodarstvo,glavnog za financije i dva vijećnika koji također predstavljaju vladajuće i naravno mene kao vijećnika iz oporbe.
      Što tu ne štima?????
      Svaka odluka koja dođe na mijesni odbor bilo ,koncesija ili bilo što drugo ide na sastanak mjesnog odbora o kojoj tražim glasovanje i ako dobije većinski dija glasova prolazi ali u svemu tj.vijeću ,mjesnom odboru većina ne donosi uvijek ispravne odluke za mjesto stoga bi to trebalo biti javno i transparentno da se zna koji je vijećnik ili član MO za što glasovao.
      Eto kad ubrzo sazovem mjesni odbor pravovremeno ću vas obavijestiti koje smo odluke donijeli volio bih da radimo svi zajedno da se međusobno uvažavamo i da svaki potez svih stranaka u MO bude samo na boljitak mjesta .
      Ja sam kao vijećnik sastavio svoju viziju proračuna tj, amandmane u kojoj je za Drage bilo još cc 800 tisuća kuna a proračun iznosi 21 milion .Taj prijedlog je bija na glasanju ,nadao sam se da će uvažiti bar jedan amandman ,ali većina je glasovala protiv toga .
      Da bi vam skroz transparentno predstavio što sam tražio za mjesto molim urednika da naravno ako on pristane skeniram proračun u kojem se vidi moj prijedlog pa da se javno vidi o čemu se radi.
      Unaprijed se zahvaljujem.

  • Štobibilokadbibilo

    Da je baba imala prikolicu bila bi šleper. Ka da je bitno šbbkbb. Bitno je može li će ovaj saziv MO postaviti Drage u bolji položaj u odnosu na opčinu. Očito je da vjećnici u općini neće, a to je nepovoljnije za Drage, jer oni imaju veću moć upravljanja od MO. 2011 je financijski izgubljena za Drage, opet par kozmetičkih zahvata.

  • strina

    Anonymous-znas li ti biti dosadn,JA i to JAKO DOSADAN!
    Postavi neko pametnije pitanje,jako je glupo i dosadno i nazadno (tvoje pitanje),nadam se da si ti pametniji!
    Ako i sam od seb neznaš odgovor onda idi brate mili u 3 razred osnovne!
    Naučiti čes možda ali nisam siguran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    Predsjedniče MO molim te da odgovoriš na moje pitanje ,nadam se da ćeš odgovoriti i to istinito?

    • zoran barešić

      Ne vidim pitanje???????

    • Anonymous

      Ok ponovit ću pitanje za predsjednika MO:dali bi 3 člana hns-a u MO digla ruku,a da je predložen netko od ostale četvorke,i da imaju 4 njihova glasa? Nemoj ponovno isto odgovoriti jer su rezultati takvi kakvi su,dali bi u toj situaciji bilo jednoglasno,dobro razmisli i odgovori istinu ?!

    • zoran barešić

      Ne trebas me upozoravati da dobro razmislim ,odgovori istinu znači misliš da ću lagati.
      Ja mogu garantirati za sebe a u ime ostala dva člana ne jer ne radimo po direktivi ničijoj i to se sinoć vidjelo na sjednici vijeća.
      Dakle ostala dva člana bi glasala po svom nahođenju to trebas pitati njih.
      Sretan ti Božić anonymuse !!!!!!!!!!!!!

    • Anonymous

      Ali još uvik mi nisi odgovorija!Nije da ti ne virujem ali znam istinu!

    • PERE

      Evo ja ču ti odgovoriti u svoje ime jer ne može meni niko govoriti kako da glasujem.da je bilo koja druga stranka dobila toliki broj glasova kao mi uopče nemi razmišlja nego bi diga ruku,a u ovome slučaju kakvom je ti želiš znati da je neko drugi predložen ja nebi diga ruku za njega iz moralanih razloga jer ne može biti presednik MO neko ko je dobija recimo 40 glasova i to nebi bilo uredu prema biračima.

    • Anonymous

      Hvala gosp. odborniče na vašoj iskrenosti no ja sam pitao predsjednika MO,a vama predlažem da se prije vratite živiti u Drage pa da se onda borite za misto u kojem živite!

    • PERE

      nema veze di ko zivi važno je ko želi dobro dragama možeš ti živiti još 100 godina a i dalje ćes se sakrivati i ništa ne napraviti.

    • Anonymous

      Da da točno ti zboriš vidi se koliko si napravia ti u životu,samo se ti pohvali,bolje da šutiš jer bi moglo izaći puno neugodnih rečenica o tvom ponašanju!Dobro razmisli o mojim ričima

    • PERE

      ja se bar ne sakrivam asto se tiče što sam napravija u životu ,sve sam napravijasa svoim radom od nikoga nisam nista dobija i ne želim ništa od nikoga ništa .SRETAN TI BOŽIČ DA MALO UŽIVAŠ U NJEMU?

  • PERE

    Dije sad bija gospodin Ive Kneževič (presednik HSP-a)na zadnjim izborima prestavija se ka prestavnik svoje stranke koji zastupa interese draga pa sve smo vidili da je diga dvi ruke ne samo jednu.ALI takvi smo mi dragari nasidamo svakome ko kaze da voli drage i da ce sve napraviti za nase DRAGE ali on se izborija za vranu 800 000 kuna a nami lipe rici za neka druga vrimena hahhaah.Žalosno je što se dragare uvjek zajebe a mi to lipo primamo i topodupiru naši dragarski vječnici a štočes takvi smo kakvi smo ne može se to prominiti, možda oče za 20 godina .Toliko za sada od mene SVIMA SRETAN BOŽIČ I DA SE LIPO ZABAVITE I ZABORAVITE OVE NAŠE DRAGARSKE ŠPORKARIJE.

  • don nezavisni

    eto to su ti dragari i nikad se neče složit oko nečega jer pojedinci misle da su baš oni u pravu a neznaju kuči stvari rješit a kako če onda u selu nešto rješit jao ti se nama pa čovjek se upita pa ko uopče glasa za ljude koji su protiv samih sebe

  • Jedan glas

    Pojasni malo narodu jeli ovo znači da od 21 milion kuna za 2011 god. Drage dobijaju samo 100 tisuća kuna ?
    Tu odluku je podržalo tri od četiri dragaska vijećnika?

    • zoran barešić

      Dva vijećnika je iz draga podržalo takav proračun jedan iz draga nije bija na sjednici a kažu da ide 4 miliona kuna za kanalizacijski sustav ,da bi dobili to treba se natjecati za ipard program i ako zadovoljimo onda ide ta 4 miliona.

  • Jedan glas

    Zorane,malo mi je nejasan tvoj komentar.
    Jeli moguće da te ni jedan dragarski vijećnik nije podrža ni u jednom od tvojih 6 amandmana. U čemu je tu zapravo problem?
    jeli to možda znaći da ti nemaš podršku nikoga od dragara u vijeću?
    Ako je to tako što uopće možemo očekivati dalje?
    Kažeš da si ti glasa za, dvojica protiv, a što je sa četvrtim dragarskim vijećnikom?

    Eto ljudi ko je nama kriv.Nije kriv ni načelnik ni pakoštanci, sve smo mi sami sebi krivi. Da su uz ovih pet ljudi koji su glasali ZA stalo i ova preostala tri dragarska vijećnika, to bi bilo 8 glasova ZA, 6 PROTIV i prošli bi svih 6 amandmana.
    Drage bi imale lipu 2011 god. a ovako imamo gov…

    • zoran barešić

      Moraš znati da sam ja iz jedne stranke hns ,dvojica iz hdz,jedan iz stranke umirovljenika koji nije bija prisutan .
      Ja sam smatrao da je to premalo sredstava i zato sam predložio na glasovanje tih 6 amandmana našto je načelnik pozvao svoje viječnike da ne glasaju za moj prijedlog i oni su to učinili nadglasali su me ,
      Meni bi bilo draže da su vijećnici iz vladajuće stranke predložili nešto za Drage pa da ja njih podržim i dignem ruku al nažalost nisu.
      Neznam što možemo očekivati dalje stvari su takve kakve jesu ja se borim za transparentnost nemam što skrivati i zato vas izvještavam što je bilo na vijeću jer smo izabrani od ljudi koji nam nisu dali povijerenje da navlačimo maglu već da predstavljemo mjesto i zastupamo ga ,borimo se za jače i više za cijelu zajednicu.

    • zoran barešić

      U pravu si 5 plus 3 = 8 i to je to Drage bi dobile još milion kuna.

    • Jedan glas

      Formula od koje boli glava !

  • strina

    Kao prvo želim svima čestit i blagoslovljen Božič!
    A drugo , molio bih ta dva dragara koji su glasali protiv da se u ime nadolazečeg svetog Božiča iskreno izjasne zašto su glasali protiv!
    Da li im je netko prijetio ili bi možda igubili koncesiju ili je možda nebi ni dobili!
    Ne morate se bojati,mi bi rado znali a ostalo je sastavni dio demokracije…

    • don nezavisni

      jasno je ko dan da su neki u vječu draga iz osobnih interesa ili po preporuci onoga ko če imat interesa zato što su oni u vječu draga a stavi ču ruku u vatru da niko iz vječa neče reči koji su to bili protiv na glasovanju i jesuli uopče bili prisutni sjednici jer kad bi se na ovoj stranici počela pisat korupirana imena koja prestavljaju nekog trečeg zbog ovog ili onog interesa zato tribaju dokazi a kad imaš dokaze onda je tu i uskok ali doče taj dan kad i u opčini pakoštane počet padat krupne ribe e dok se to nedesi nečemo se mi maknit s mista

  • zoran barešić

    Štovani!!!!!!!
    Večeras je bila sjednica Općinskog vijeća ,naravno proračun za 2011 godinu je bio glavna tema.
    U tom proračunu su Drage zastupljene od ukupno 21 milion kuna sa slijedećim stavkama:Proširenje groblja 40 tisuća kuna
    Vjerska zajednica 60 tisuća kuna.
    Ja sam predložio ukupno 6 amandmana koje sam razjasnio prije na ovoj stranici očekivao sam da barem za dobru volju će proći bar jedan amandman ali nije .
    Dakle u tih 6 amandmana ukupne težine 800 tisuća kuna za mjesto Drage su glasali:

    5 ZA ,ja ,vjećnik iz Vrgade ,vijećnica iz Pakoštana,te vijećnik iz Pakoštana te vijećnik iz Vrane.

    9 PROTIV 2 vijećnika iz Draga,jedan iz Vrane,6 iz Pakoštana.
    Ovi podaci će biti objavljeni i u službenom glasilu Općine tako da ne mislite da se nekoga proziva ili nešto drugo samo sam iznio činjenice.
    Smatram da Općina Pakoštane u stavki dezinsekcija i deratizacija troši cc 80 tisuća kuna = ulaganje u Drage.
    Sredstva od Juštine doo za prošlu godinu 160 tisuća kuna su potrošena u Drage i to održavanje plaža, parkova ,javnih prostora ovo nije rubrika “za ne povijerovati”.
    Ali nemogu dokučiti gdje se to potrošilo direktor mi je obećao pokazati troškovnik po stavkama na koji imaju pravo uvid svi mještani jer najviše nam treba transparentnost potrošnje za javne potrebe jer mi punimo proračun i imamo pravo znati za svaku lipu utrošenu u naše misto.
    Kanalizacija je predviđena sa 4 miliona kuna al treba se natjecati za ipard program i ako zadovolji sredstva će biti raspoloživa iz tog programa znači nije iz realnog općinskog proračuna.
    Eto bit će toga još za reći nekom drugom prilikom .
    Hvala i pozdrav!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    Pitanje za predsjednika MO,dali bi on i njegovi stranački partneri digli ruku da je za predsjednika predložen netko iz hdz-a ili ova dva hsp-a, ali budi hrabar pa reci istinu ma kakva ona bila?

    • zoran barešić

      Da digli bi ruku da je taj netko imao 136 glasova!!!!!!!!!

    • Anonymous

      Molim te da mi odgovoriš na pitanje ,ali rezultati su takvi kakvi su,da je jućer na konstituirajučoj sjednici 4 glasa dobio netko tko nije iz hns-a,dali bi tad glasanje bilo jednoglasno,ponavljam po postoječem broju glasova s izbora?

    • trp

      Ti si isto amlo zakinut.. Pa valjda je normalno da nebi, pa ko da bi ovi iz hdz ili hsp to napravili na njihovom mjestu?????

  • don nezavisni

    koče koga ko neče svoj svoga bože koji redosljed oprostite ali moran na wc